Båttvätt i regnväder

Hejsa!
Detta blir mitt första blogg inlägg... så jag antar väl att man ska skriva något man har gjort idag :)

Under dagen som har gått har jag och min käre vän/gast Johanna tvättat den mest grisigaste båten man kan hitta i Karlstad. Med ett väder likt ett vattenfall behövdes det varma och vattentäta kläder... så klart glömde jag mina nycklar till mitt skåp, där mina seglar kläder finns.... så jag låna lite kläder som jag hittade på klubben :P

Efter några timmars skrubbning och skurning hade hela båten fått sig en extrem washmakeover :)
Nu blänker den som ett putsat äpple, eller mer som en julgranskula ;) Den kommer gå som aldrig förr på nästa tävling XD 

 

// Cookie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0