Packar..

Nu håller jag på att packar ihop de sista sakerna för att senare ge mig av, tillbaka till Lillerud....
Nu ska jag verkligen köra järnet fram till Jul. Vara koncetrerad på lektionerna, äta och träna som man ska.

Polka och jag va ute på en supermysig skrittur längs sjön tillsammans med mamma i morse. Stackars min lilla poni hon kommer bli deprimerad när hon kommer tbx till skolan och den lilla hagen. Nu när hon varit hemma och gått på ett stort fält med Amber & Patsy. Men nu ska jag ju sätta igång henne och mamma har inte tid att skritta och pyssla om henne som hon behöver så då får hon följa med.

Det ska ändå bli lite roligt att komma tillbaka och träffa alla goa i klassen igen, vi har varit ifrån varandra i ett halvt sommarlov :o




Kommentarer
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Åh vad roligt att höra. Tack så jättemycket :)

2010-11-07 @ 19:04:44
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0