Regn hos mig.

Idag har varit en riktigt regnruskhöst dag. Jag förstår inte riktigt varför det ska regna så, man blir ju bara deprimerad av de. Lite sol skulle inte skada.
Gladare blir man när man ägnat mer en halva dagen till att räkna Matte D <3 ( hahah elleh? )



Men nu får det vara färdig räknat för i kväll, min efter tio regel har förflyttats till efter sju regeln nu på lovet..
Nu väntar en film och mitt duntäcke på mig.
I morron bitti får Pulka en ny sko och då ska jag börja sätta igång henne. Hennes ben är mycket bättre nu, man känner nästan ingen galla på insidan längre. Hoppas Hoppas Hoppas allt går som de ska nu :)

Morgondagen ser ut ungefär såhär:
- Ny sko till Pulka
- Rida Santana eller Elli förhoppningsvis på fältet men regnar de som vanligt så blir de ridhuset.
- Hem duscha o packa
- Mysfika på stan med Line fine
- Buss hem till Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0