Staden.

I morse vaknade jag före klockan ringde, vid halv sju.
Då stack jag upp till stallet och matade hästarna, sen hem och mata mig.
Sen upp till stallet och ut med hästarna, mocka och fixa.

Sen lunch med mammi och Ludde, och sen bil till bussen in till stan.
Hann precis med bussen.

På stan mötte jag upp Kakan, som hade segelat och gått långt, så hon va slut redan innan vi börja irra omkring.
Vi sprang runt i en massa affärer och prövade endel kläder, och en massa mössor. Jag tror jag pröva minst 100 olika, så hitta jag väl några som va okej. Men då kommer beslutsångesten fram.

Sen fikade vi på Espresso House en lång stund,  varm choklad med marsh mellows och grädde. MUMS

Efter fem mysiga timmar på stan bestämde sig Kakan för att köpa en supersnygg anorack! men hon kommer inte ångra det! Det blev också det enda köpet vi lyckades åstakomma. Vi är sämst på att handla tillsammans!

Men sånna här mössor ska vi skaffa oss nån dag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0