REGN ÄR BÄST!

Det var det det stod på ponchon jag precis öppnade. Jag vet inte riktigt om jag håller med, men det är klart det är rätt mysigt om man kan vara inne och mysa under en gosig filt. Men om man ska ta sig in till stan på cykel är det inte lika kul. Nej jag väntar tills någon kommer och kan köra mig istället. Lat, ah. Men så kan det vara.

Idag har jag tömkört min lilla hest, ridit en poni och en hest. Allt gick faktiskt galant. Det är roligt när man märker att det blir bättre och bättre för varje dag som går. 

Nu ska jag strax bege mig ut till min saknade Cookie. Dags att lovstäda rummet^^ 
Inte så himla kick as kanske, men eftersom vi inte setts på nästan tre veckor, ( :o ) så kommer vi garanterat ha massor att prata om. Kanske dags att informera henne om att jag startat denna blogg? haha

// Elin  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0